Notesy reklamowe z wygrawerowanym logotypem przedsiębiorstwa, są idealnym narzędziem kreującym wizerunek firmy (budującym świadomości wśród potencjalnych klientów). Są gadżetem praktycznym i nienachalny. Istnieje kilka ich rodzajów (każdy znajduje inne zastosowanie): NOTES PROSTY - jest najtańszy i najczęściej wybierany. LOGOTYP można umieścić na całej stronie w postaci tła (nie będzie przeszkadzać w użytkowaniu, mimo, że będzie widoczny). Można go znaleźć w wielu sklepach, dostępność nieograniczona. NOTES ŚCIĘTY - wyglądem przypomina NOTES PROSTY. Różnica polega na ścięciu pod odpowiednim kątem dolnej części kartek. Efekt wizualny jest bardzo estetyczny, a notes, mimo mniejszej powierzchni do zapisków nie traci swojej funkcjonalności. Różnica cen nie jest diametralna a przewaga nad konkurencją - OGROMNA! NOTES Z OKŁADKĄ - gadżet niezwykle praktyczny, nie znajdujący szerokiego zastosowania jako prezent dla klientów (może zostać źle odebrany). Znacznie lepiej sprawdza się jako upominek dla pracowników. NOTES SPIRALOWY - pojedyncze kartki spięte są drutem w kształcie spirali (można w niej umieścić firmowy długopis). Jest idealnym rozwiązaniem dla kadry kierowniczej, uczestniczącej w szkoleniach i konferencjach biznesowych. Jaki wniosek można wysnuć z powyższych informacji? Notesy reklamowe są niezwykle funkcjonalnym i niedrogim gadżetem promocyjnym. Z jego użyciem można (w łatwy sposób), budować pozytywny wizerunek firmy. Sporo ciekawych propozycji znajdziecie na http://www.opengift.pl/notesy-reklamowe,c-81.html Nie zapominajmy, aby ich rodzaj dostosować do grupy odbiorców, którzy dzielą się na: WSPÓŁPRACOWNIKÓW, PARTNERÓW BIZNESOWYCH, KLIENTÓW, KADRĘ KIEROWNICZĄ.